19 Kasım 2013 Salı

Benimle Olmaya Ne Dersiniz?

  Bu konu sadece bana mı mahsus bu konuda sıkıntı çeken başka öğrenci varmı bilmiyorum. Şu bi gerçek ki, bir iş ortaya çıkarmak, bir proje kurmak tek kişi için her zaman zordur, zor olmuştur. Üniversiteye başladığımdan beri sürekli bişeyler yapmak istiyorum ki bu gördüğüm herkes de var. ( mühendislik okuduğum için söylüyorum) Dışarıda mezun olmuş ama iş sıkıntısı çeken bir sürü mühendis varken mezun olduğunda farklılık gösterebilecek, onu diğerlerinden ayırabilecek bir özellik katmaya çalışıyor herkes. Böyle düşünmemin sebebi kişi kendinden bilir işi deyiminin vuku bulduğundandır. Çünkü bende öyle düşünüyorum. 


Bir proje yapmak veya bir ürün ortaya çıkarmak, sanıldığı kadar kolay değildir. Bir takım  veriler elinizin altında olması gerekmektedir. Kimi zaman bu verilere ulaşa bilsekte çoğu zaman ulaşmamız çok zor olmaktadır.
   Bir projenin veya ürünün ortaya çıkması için; tasarımcının, bir takım mühendislerin kafa kafaya vermesiyle, fikir alış verişi yapmasıyla ortaya çıkar.
 

   Vel hâsıl ı kelam lafı fazla uzatmakta istemiyorum. İnternet üzerinden farklı üniversitelerden, farklı illerden, farklı bölümlerden, arkadaşlarımızı çevrimiçi olarak hazırlamaya çalışacağımız projelere bekliyorum. Nasıl mı olacak? Çok basit. Hepimizin farklı maharetleri vardır. Kimimiz çok iyi araştırma yapar. Kimimiz çok iyi tasarımcıdır. Bu sebepten; Elektrikçi, elektronikçi, malzemecisi, metalurjisti, makinacısı, imalatçısı hepinizi bekliyorum.

  Detaylar için scansezer@gmail.com'a istediğinizi sorabilirsiniz.
Katılım içinse sadece "Sizinle olmaya varım" yazılı bir eposta atmanız yeterli olacaktır. Gerisini beraber ayarlarız.
 Sevgi ve saygılarımla ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu